Vietnam

Hallå allihopa, länge sedan. Dagen efter midsommarafton fick jag gå igenom ett väldigt lååångt dygn av att vara på resande fot innan jag anlände till Vietnam. Uppdateringen har inte alls varit bra då det har varit smock on planer vartenda dag. Vi är här trots allt bara i 3 veckor, varav halva tiden redan har passerat. Så det gäller verkligen att göra allting som man vill hinna med. Det har varit jätteroligt måste jag få säga och jag är så glad att jag valde att följa med mamma och pappa denna resan. Ibland har det varit lite hemlängtan, en hel del myggjävlar och en förkylning på det. Men nej! Fy vad roligt jag haft och hoppas jag kommer att fortsätta att ha. Så fort tid och rum finns så ska jag sätta mig ner och skriva ner lite roliga inlägg härifrån. Håll utkik! 


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback